Pogledi na Božje otkrivanje danas su uvelike zamagljeni, te mislim da bismo se svi složili kako Boga nije lako otkriti, budući da se susrećemo s događajima koji govore o svemu, ali najmanje o Bogu samome.
No pogledi na Božje otkrivanje danas su uvelike zamagljeni, te mislim da bismo se svi složili kako Boga nije lako otkriti, budući da se susrećemo s događajima koji govore o svemu, ali najmanje o Bogu samome. Pa čak se ponekad tako događa i na našim propovjedaonicama s kojih se najčešće čuje samo moraliziranje, prepoznato kroz riječi: „Moraš!“, „Trebaš!“, „Očekuje se!“, riječi koje ne prenose poruku, već zapovijedi, ne radost susreta, već strah koji rađa zatvorenošću pred drugim, ne ljubav, koja je kadra učiniti sve za voljenog, već netrpeljivost koja proizlazi iz uvjerenja u svoju pravednost, ne obveza koja proizlazi iz odgovornosti, već odgovornost koja proizlazi iz obveze. Sve to stvara u čovjeku, ne prostor Božje objave i prisutnosti, već prostor koji će nas udaljiti od Istine, kako istine o sebi, tako i o drugima, ali i o Bogu. Svjedoci smo i kako se danas masovno u društvu obilježenom nevoljama i tjeskobama, bolestima i problemima lakše i uspjelije provlače koje kakva 'čudesna' ozdravljenja ili pak 'oslobađajuća' otkrića budućnosti kroz gatanja ili horoskope, nego li svjesno prihvaćanje svoje nevolje, patnje ili problema strpljivom postojanošću koje rađa prokušanom, ali sigurnom nadom koja ne postiđuje.
Iz svega navedenog dade se iščitati kako je doista teško biti u današnjem svijetu i u današnjem društvu Bogoobjavitelj, biti glas Onoga koji je zanemaren, koji je stavljen po strani kao nebitni, koji ne odgovara po svojoj Riječi, koja je univerzalna ovome vremenu, te ga se zato treba čim dalje maknuti. Sve to otežava put pristupu čovjeka Bogu, ali i pristupu Boga čovjeku. Uzajamnost susreta i odnosa može se dogoditi samo po Duhu koji uvodi nas u Istinu, istinu koja se neće stidjeti reći kako su Otac i Sin jedno po Duhu, te da smo u taj odnos s Jednim i Jedinim i mi pozvani, da budemo jedno. Objaviti Boga jedinstva svijetu može se jedino čineći to jedinstvo živim kroz odnos s drugima, ali ne čineći zato što to moram da bih bio dionik tog jedinstva, već zato što jesam dionik tog jedinstva, te ne znam drugačije nego činiti ono što jesam. Činjenje i bivanje tako bivaju povezani, te čine jednu zbilju, u ovom slučaju zbilju objavljenog Boga i razotkrivenog čovjeka koji ulazi u odnos s takvim Bogom, te je čak sposoban postati kao On. Zato opravdano smijemo iščitati poziv svetkovine Presvetog Trojstva koji glasi: otkrijmo Boga koji se objavljuje na otajstven način po svojoj Riječi, ali jednako tako i kroz naše odnose, kroz naše riječi, kroz naša djela koja proizlaze iz svijesti da smo već opravdani vjerom, te da po njoj imamo pristup u slavu Božju, što je ujedno i izvor naše nade.