Susret s Marijom kroz ovu svetkovinu je poput pronalaska živog izvora u bespuću sadašnjeg vremena. Taj krepki susret ništi oporo stanje u kojemu se zaboravlja Božja uloga u našim životima.
Dogma o Bezgrješnom začeću Marijinu proglašena je 1854. godine bulom „Ineffabilis Deus“. Ova dogma ističe da je Marija začeta bez istočnog grijeha. Veli se kako je priličilo da Božja majka, ona u kojoj će Sin Božji uzeti naše ljudsko tijelo, bude „obdarena“ bezgrešnim začećem, tj. bez istočnoga grijeha. To ne znači da nije začeta tjelesnim putem, nego ju je Bog izuzeo od ljage istočnog grijeha. Razlog njenog izlaska iz žalosne bijede prouzrokovane Adamovim grijehom je Očeva volja da njegov Sin bude rođen od Njega i od Marije.
Stoga ova svetkovina, koja nam dolazi na početku adventa, govori da je susret s Marijom povlašteno mjesto Božje prisutnosti, jer je nju samu Bog privilegirano odabrao. Susret s Marijom kroz ovu svetkovinu je poput pronalaska živog izvora u bespuću sadašnjeg vremena. Taj krepki susret ništi oporo stanje u kojemu se zaboravlja Božja uloga u našim životima. Izgleda nam teško, ali i jest teško pouzdati se u Božju suverenost u našem životu u trenutnoj situaciji. Strah od manipulacije i kreiranja naših života od strane ljudskih, zemaljskih sila poprima divovske razmjere. S pravom se pitamo tko ili što igra glavnu ulogu na daskama ljudskih sudbina, ali pritom zaboravljamo Božji prst! Gubimo iz vida biblijsku poruku Marijinog „Fiat voluntas tua!“, a on je početak života s Bogom, početak života u Božjoj zaštiti!
Neka bude volja njegova, a neka nam bezgrešno začeta Marija bude primjerom istinskog susreta s Bogom!